Äntligen fredag

Så har man kämpat sig igenom en hel vecka igen. Måste  säga att det ska bli skönt att få vara ledig ett par dagar. Det har varit en händelserik vecka på jobbet. En hel del tekniskt strul, som jag inte har en susning om hur man fixar. Jag fick använda mig av telefonkontakter med ITavdelningen och support på ett par olika företag. Ok det har ju ordnat sig så då får man väl vara nöjd.

Sen fick vi igår besked om att kommunen ställer sig positiv till att det startas en gymnasiefriskola i kommunen. Nu är det bara skolverket som ska säga sitt, men det finns ingen som helst anledning att tro att de ska ge något annan besked än det vi redan räknat ut. Detta betyder att två av våra program inte kommer att få starta till hösten, beslutet kommer att tas i BUN nu i september. Detta har varit dagens samtalsämne på jobbet. Jaja, jag orkar inte engagera mig idag. Det får bli nästa vecka, när jag vilat upp mig.

Nu är det i alla fall fredag och jag har hela helgen ledig. På söndag ska jag baka tårta och ta med till mandelen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0