Stängt för semester

CSN klarar sig den här gången. Jag talade med en människa där igår och hon försäkrade att de hade betalat ut deras studiebidrag och att jag hade i alla fall gjort vad jag har kunnat. De skulle skicka ut nya beslut sa människan också. OK, gör det då, och glöm nu inte att se till att detta otroliga system funkar. När jag gör som jag ska så vill jag inte ha extra jobb med att förklara för fattiga elever att deras studiebidrag inte kommer för att nån knasig dator på CSN inte lyckas läsa korrekta filer. Sådeså.

Jag har semester nästa vecka. Idag fick jag ett mail från chefen om nånting som eventuellt kräver min närvaro. Jag mailade tillbaka och frågade om det kan vänta till nästa måndag. Han har inte svarat ännu. Nåväl, jag tänker inte åka in till jobbet med mindre än att han beordrar in mig. Sådeså.

image50



Idag har Maja varit här hos mormor och moppa. Hon tyckte nämligen inte om att vi skulle åka hem utan henne, Då följde hon med och stannade tills hennes mamma slutade jobba. Hon är världens goaste! Sådeså! :-D

Nä nu tycker jag att det får räcka för idag.

Hej för nu................................

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen va skönt med semester! Jag har haft min i 4 veckor så nu är det baske mig dags att jobba igen. Bäst att kavla upp ärmarna!

2007-12-01 @ 23:32:35
URL: http://livstankar.blogg.se
Postat av: Storsan

*S*
ber om ursäkt att jag skrämde Pecialen med två- och 0-benta odjur...
Ha nu en riktigt sköööön semester!!
Så ses vi när du kommer tillbaka!
Kram!!

2007-12-02 @ 02:05:38
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Storsan

Hoppas du har en riktigt härlig semester nu!!
Kram!!

2007-12-04 @ 00:46:10
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0