Stackars mej !

Fy va´ja´ tycker synd om mej. Jag åkte på magsjuka inatt. Är inte bra än. Knaprar Imodium och hoppas att det ska gå fort över. Var inte på jobbet idag och chefen verkade inte vilja att jag kommer imorron heller. Ville inte bli smittad, vilket jag förstår till fullo. Vi får se hur jag mår imorron, men om det inte blir en drastisk förbättring över natten så stannar jag hemma i morron också.

Bara för denna eländiga magsjuka missade jag Majas lussefirande i morse. Mandelen och Maja åkte till mitt jobb för att överraska, så var jag inte där:-(  Men städerskan fick lite lusse istället så Maja fick i alla fall göra jobbet.

Nä, nu ska jag få och lägga mig och sura igen.

Hej för nu...................................

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig!! KRAM

2007-12-13 @ 21:52:45
URL: http://livstankar.blogg.se
Postat av: madelene

Kraaaam

2007-12-13 @ 22:17:53
Postat av: Agnetha

Krya på dig och saknade dig på jobbet

2007-12-14 @ 07:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0