Ont om sovmornar!

Nu har nästan hela min semestervecka gått, och jag har inte haft någon sovmorron än! Om man inte räknar måndag som sovmorron då, men då hade jag varit uppe och bakat tills klockan 4 på morron. Min natt hade precis börjat när jag vanligtvis brukar stiga upp, så sovmorron vet jag inte om jag vill kalla det. Sen var det tvättstugan för att tvätta mattor tisdag och onsdag. Idag var jag tvungen upp för att åka till ögonmottagningen för undersökning. (Jag kommer att kallas till operation om 2 till 3 månader, vänster öga skall opereras för grå starr samt en reduktion av min närsynthet.) I morron tänker jag i alla fall inte ha nån väckarklocka på, då ska här sovas, bara så det är sagt. Nåja, konstigt är det i alla fall att det ska va så ont om sovmornar, trots att man har semester. Kan kanske bero på att man tror man kan hinna med så otroligt mycket bara för att man inte åker till jobbet några dar.

Nä nu får det räcka för idag, jag har ju  i alla fall semester, eller hur!

Hej för nu................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0