Fortfarande synd om mej !

Blev inge bättre inatt, snarare tvärtom. Känner mig hyfsat pigg så länge jag sitter still, men så fort jag ställer mig upp snurrar allt. Så det enda jag vågar mig på är promenaden mellan toan, TV-soffan och datorn. Kan ju låta som en skön tillvaro nån gång ibland, men just nu passar den  mej inte det minsta. Hade mycket hellre jobbat. Toabesöken kan vi lämna därhän, men hur kul är det att titta på TV när det visas absolut ingenting som jag har lust att se. Blir istället sittande och tittapå glasen med vatten och coca cola som jag hällt upp. Vet inte om jag vågar, men man har ju alltid hört att coca cola ska va bra när magen krånglar. Vi får se, jag kanske blir modigare om en stund. Mitt största problem just nu är i alla fall allt som jag önskar jag kunde göra nu, men inte orkar få mig till. Som t.ex. packa några julklappar som ligger och väntar. Det skulle ju kunna gå att göra sittande så jag borde ju orka detta. Det är nog själva initiativet som saknas. Hoppas det kommer flygande snart (tillsammans med orken att göra det) annar är risken stor att jag blir sjuk igen, av tristess.

Hoppas alla andra mår bra, nu ska jag sätta mig i TV-soffan igen och roa mej med att zappa runt bland kanalerna.

Hej för nu......................................................

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är konstigt det där, när man är sjuk. Då vill man plötsligt göra allt möjligt, fast man inte orkar. Hoppas du får nya krafter snart.

2007-12-14 @ 13:46:12
URL: http://livstankar.blogg.se
Postat av: Storsan

Hej stackars lilla Pecialen...!!
Usch och fy!!
Tänkte att det var väääldig länge sedan jag såg/hörde av dig...
Men G sade idag att du var hemma och sjuk.
Krya på dig nu och vispa coca-colan först!
Kram!

2007-12-14 @ 23:13:53
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Storsan

Heheheh...
KAAAAN ju hända att Pecialen har heeelt rätt...
Kram och krya på dig nu så jag får se dig i personalrummet till veckan!

2007-12-15 @ 13:25:49
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0