Fääärdiiig!!!

Nu är jag färdig. Färdig med magsjukan (hurra, hurra, hurra) och färdig med julklappshandlandet. Nu är det bara resten kvar så att säga, så är det jul sen. Förresten, jag tänker inte hänga i krokig arm i taklampan för att det ska bli jul, jul lär det nämligen bli i vilket fall. Jag städar väl som vanligt och lägger på lïte juldukar och sätter upp några tomtar. Naturligtvis måste jag ha julgranen klädd och fin, men i övrigt anser jag det vara mycket smartare att städa extra efter julen istället. Jag har upptäcks att det inte finns nånting som lyckas dra till sig damm och smuts så mycke som julsaker. fråga mej inte vad det beror på. Kanske på stillheten som infinner sig på juldagen, när hysterin med julklappar och julmat och allt annat "mas" har lugnat ner sej. Ooh, jag längtar.

Hej för nu....................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0