Inte blir det ofta inte...

Det är konstigt. Jag har nog på sätt och vis slutat blogga. Jag skriver i alla fall mer sällan än jag gjort någonsin. Tror att förra inlägget skrevs nån gång i septeber eller nåt. Ändå är det svårt att helt släppa taget. Vill inte riktigt radera den. Men för all del. Den kan väl ligg kvar och skräpa. Den är väl inte ivägen för nånting skulle jag tro. Varför jag skriver nu? Jag kommenterade på Mandelens blogg och såg att jag länkade till denna. Jaja, om nån nu till äventyrs skulle titta in så slutar de nog snart med det. Det finns ju inget nytt att läsa. Nä så är det faktiskt.

Men varför gjorde jag ett inlägg nu. Ja det vete fåglarna. Kände bar att jag ville....

Mötti Härs!

Kommentarer
Postat av: KALLE

Precis, det blir inte ofta när man ju mest läser fejjan, och knappt hinner med det.

2011-02-19 @ 08:52:59
URL: http://karlerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0