Tussilago tack!

Nu har vi städat färdigt i arkivet. Skönt! Nu har det blivit dags att försöka städa mitt kontor. Konstigt att det ska samlas så mycket på mitt skrivbord när jag inte är där. Jaja, så är det i alla fall. Resten av veckan ska jag försöka röja upp inne hos mej och sen får det vara nog med städandet för ett tag. Nu är det det vanliga jobbet som måste komma i första hand. Det får väl gå det med.

Sen kan jag upplysa om att jag inte alls gillar att ha migrän :-( Dessutom har jag fått mer än nog av snö och kyla. Nu vill jag ha tussilago i dikena.... jag vill i alla fall ha diken. Inte snöplogkanter, just de!

Mötti Härs!

Kommentarer
Postat av: BeccaQ

Men så tråkigt m all migrän! Men så roligt att du skriver igen. Kram

2010-03-06 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0