100 år

Idag har jag varit på 100-årskalas. Det ni! Och födelsedagsbarnet, min faster, var den piggaste av allihop. Hon är difinitionen av en krutgumma :-D

Förutom det stora i att min faster fyller år idag, så var det också trevligt att få träffa en massa släktingar som man aldrig ser annars. Till och med släktingar som jag inte visste fanns. Eller jag vet ju att de finns, men jag känner dem inte. Det blir väl lite långt ut i släkten för att jag ska orka hålla reda på dem. Men kul att ses och i ett sånt här sammanhang är det ju lite extra kul också.

Nähä, nu får det räcka för nu!

Mötti Härs ;-D

Kommentarer
Postat av: Annzingen

Tänk du när vi firar 100-årsdag det lovar jag ska bli ett dunderkalas =)

Tänka att få bli 100år o dessutom vara en krutgumma, låter härligt =)

2010-03-01 @ 22:06:31
URL: http://annzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0