Hej igen!

Oj va länge sen det va jag var inloggad här. Utseendet har ändrats och jag har ingen aaaaaning. Nähä, så går det förstås när man inte är på alerten och hänger med. Men saken är faktiskt den att jag inte har orkat. Det har varit en tung vinter, allt (nåja) som har kunnat gå galet har gjort det. Bilen trasig, håller på att lagas. Det tar tid. Tvättmaskinen, kan inte lagas, måste köpa ny. Har inte råd. Diskmaskinen trasig. Kan lagas. Blir inte gjort. Till och med min elektriska äggkokare som jag har haft i snart trettion år har gått sönder. Då gav jag upp. Men idag har jag suttit och pratat, bland annat om att blogga med två andra, mycket aktivare, bloggare nämligen min dotter Mandelen och hennes kompis Mom on the moon som skriver en fantastiskt bra blogg. Då fick jag lite inspiration till att försöka igen. Sen får vi se om det blir det här inlägget och inget mera, eller om jag kommer igång igen med lite mer frekventa inlägg. Det är något som framtiden får utvisa.

I övrigt har dagen sett ut som följer. Besök hos Mandelen för att tvätta (min tvättmaskin är inte mera som sagt). Gemensam middag med familjen Mandelen och därmed lite samvaro med min ögonstenar Lillsessan och Lillprinsen.  En fin dag med andra ord.

Egentligen har det ju hänt en hel massa sen senaste inlägget, så jag skulle kunna skriva hur mycket som  helst. Men det får bero till en annan dag. Det kanske kan vara ett sätt att hålla igång bloggandet. Att inte skriva om allt i samma inlägg utan spara lite.

I övrigt önskar jag er Mötti Härs :-D

Kommentarer
Postat av: BeccaQ

Mötti härs och välkommen tillbaka! Kraaaam

2010-02-27 @ 22:23:46
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: Mona

Hyggelig at du er tilbake :)

2010-02-28 @ 12:46:01
URL: http://www.monisen.com/blog
Postat av: Anonym

Så glad att jag kunnat inspirera någon. Du inspirerar mig!

2010-03-06 @ 08:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0