Grattis Mandelen :-D

Nu är det precis 30 år sen som jag vaknade vid fyratiden på morgonen med värkar. Jag var inlagd på en förvårdsavdelning pga. en ganska svår foglossning. Tur var väl det, med tanke på hur långt från sjukhuset vi bor, för det tog inte så väldigt många timmar innan hon kom ut. Klockan 11:55 var hon född. Vår lilla dotter, Banos lillasyster. 4242 g och 52 cm lång. Inte precis nån pyttebebis, men hon var perfekt. När Bano kom och hälsade på dagen efter kravlade den lille treåringen upp i sängen, satte sej med ryggen mot sänggaveln i fotändan, räckte fram armarna och sa " Det är min bebies, ta hit henne ". Välkommen vår lilla tös!

Nu fyller lilla Mandelen 30 år idag. Massor har hunnit hända sen Bana deklarerade äganderätt på sin lillasyster. Hon har växt upp och skaffat en egen familj. Jag är så glad att de valde att bosätta sej på samma ställe som Mandelen växt upp. Det betyder att jag hela tiden har dem inom räckhåll, ja faktiskt nästan inom synhåll :-D.

Nåja, klockan är kvart i sju på morron och jag ska iväg till jobbet. Jag hoppas du får en fin födelsedag Mandelen.

Många födelsedagskramar från Mamma

Kommentarer
Postat av: mandel

Älskade mamma!!! <3 <3 <3 Tack, tack, tack för att du utstod foglossning och en jättebebis!!!

2009-09-16 @ 12:14:22
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: beccaQ

Vi längtar oxå! Mâtenskram!

2009-09-18 @ 14:02:17
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0