Att lägga ner verksamheten... temporärt och definitivt :-)

Idag smet jag från jobbet nästan tre kvart i förtid. Hann med en tidigare buss. Det var skönt. Kände mej inte helt hundra vilket dessutom förvärrades av att jag helt plötsligt kände att gymnasieelevers kurser inte var det roligaste jag vet. Blev faktiskt ganska tråkigt ett tag där. Jag bestämde mej för att temporärt lägga ner verksamheten så då åkte jag hem och jag känner att det var ett klokt beslut. Sen orkade jag till och med vara med på ett föreningsmöte där det bestämdes att föreningen ska läggas ner, definitivt. Det var ganska trevligt faktiskt. Låter konstigt men så är det. Nu är det bara en förening till som jag ska vara med och lägga ner. Sen är det slut på föreningslivet för mej. Jag är i alla fall inte nån föreningsmänniska.

I övrigt känner jag att jag bara måste få träffa barnbarnen nu i helgen. Det är såååå länge sen jag träffade dem. Och hela familje Mandel förresten. Nähä, detta måste åtgärdas. Vi får se till att sammantråla i nåt sammanhang under helgen. Om inte annat så kan vi träffas och fira att Bano fyller år. Han kommer inte hit utan stannar i Stockholm, men som Mandelen föreslog så kan vi umgås med honom per webkamera. Man får inte bli ibet. Det finns alltid lösningar :-D

Nä, klockan närmar sej nio och jag kommer nog snart att däcka. Har blivit våldsamt kvällstrött på senare tid. Är väl efterverkningar från att jag började jobba klockan sex i ett par veckor. Ska nog göra det igen om några veckor. Det är faktiskt skönt att starta dagen tidigt. Även om det är skönt att sova också.

Jaja, det var det. Nu har jag inget mer att skriva om . Bellikk kom precis in  efter att ha varit ute och hämtat ved och ska elda så jag inte fryser i morron bitti. Det är väl omtänksamt av honom :-) Därför ska han få dricka kaffe i lugn och ro. Visst är jag snäll...

Ok, nu får det räcka med svammel för idag.
God natt och ...

Mötti Härs!!!

Kommentarer
Postat av: mandel

Du kan få träffa dig trött på dom! :)

2009-10-08 @ 23:06:58
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: beccaQ

Skulle tro att sessan å prinsen saknar dig mä!

2009-10-09 @ 00:19:40
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: Mona

Ha en fin,fin helg :)

2009-10-09 @ 06:41:29
URL: http://monisen.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0