Svammel

Jag hade en gång planer på att uppdatera denna blogg om inte varje dag så i alla fall varannan. Skit heller. Det blir inte av. Jag kommer inte på det minsta att skriva om. Tanken var att jag skulle kunna skriva någo litet om vad som helst. Men men, jag kommer egentligen inte på något att skriva om nu heller. Men den här gången skriver jag i alla fall. Vi får vl se vart det slutar.

Den här veckan har jag varit ledig för att passa barnbarnen, det var kul. Vi hade två hela dagar för oss själva. Och sen firade vi Bellikks födelsedag på lördag. Bjöd honom på sushi. Inte hans favorit, men han fick hålla till godo, för vi andra gillar det i alla fall. Förresten fick han stuvade makaroner och stekt fläsk i onsdags, som var den dag han egentiligen fyllde, så han bör låta bli att klaga. Det var vad han önskade sej och då fick han det. Själv hade jag nog önskat något annat den dan jag fyller, men som man säger. Smaken är som baken, dvs. delad.

I övrigt går det förkylning överallt. Här  i huser har både jag och Bano drabbats. Men jag tror jag ska fixa att gå och jobba i morron. Känner mej faktiskt bättre än i morse i alla fall. Saken är dock den att jag hade planer på att börja tidigt några dagar den här veckan. Jag har av olika anledningar inte varit på jobbet mer än tre dagar de senaste tre veckorna. Sånt sätter spår på skrivbordet kan jag berätta. Vore skönt att få ett par timmar att komma ikapp på morronen några dagar. Vi får se, det beror på hur jag mår i morron när jag vaknar.

Nåja, ett inlägg blev det i alla fall, även om det var något av det mest ointressanta som skådats. Men så får det bli.

Hej för nu.........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0