Då välter skolan

Jag längtar efter mina glasögon. Att gå omkring med terminalglasögonen hela tiden ger mej huvudvärk. Skiiiiiit ååååååh!

Idag hittade jag betyget jag letat efter i två veckor minst. Skööönt. Jag blev faktiskt orolig ett tag. Vore inte bra om katalogen varit borta. Så man lär sej väl hur det är sorterat så småningom, när det blir dags för pension kanske. På tal om det. Min kollega hotar med att hon går i pension till hösten. Det ser jag inte fram emot kan jag tala om. Det känns som om hela skolan kommer att välta när hon inte ska vara där längre. Hon hör dit på ett sätt som ingen annan gör. Vi får väl ringa på henne och tigga henne att komma och hjälpa till med något i alla fall en gång i veckan.  Då kanske skolan klarar sej ett tag i alla fall.

I övrigt får jag besök av Beccaq i morron, mysigt :-D


Hej för nu.........................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0