Rapport om tillståndet :-D

Tänkte bara uppdatera er om sakernas tillstånd, eller rättare sagt om mitt tillstånd. Jag är fortfarande stel och öm, speciellt i revbenstrakterna. Men jag tar mej och jag har börjat jobba igen. Det är i alla fall skönt. Skulle nog bli helt galen om jag blev tvungen att stanna hemma också. Skulle ju hinna tycka ännu mer synd om mej då....  Blir förstås väldigt trött mot kvällen, men det spelar ju ingen roll. När jag kommer hem kan jag vila både kroppen och huvet. Yrseln har blivit bättre och gör sej inte påmind annat än när jag är trött. Och då vilar jag som sagt. Så är det!

Nä nu orkar jag inte mer (eller kanske att jag inte ids *S*)

Hej för nu..............................

Kommentarer
Postat av: Annzingen

Jag hoppas att du är ledig lite till veckan du också, du behöver få pusta ut o verkligen vila. Om det är så att du jobbar så vet jag ändå att du tycker dessa veckor är ganska sköna o lugna när sådanna som jag som masar om allt inte är på plats. Ta det lugnt, ses i morgon en liten stund sen ska jag bara soooooova, gött! Fast först fotbollsmatch,städa, kalas, till frissan mm mm mm mm

2009-02-19 @ 23:17:08
URL: http://annzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0