Lite av varje !!!

Sportlovet håller på för fullt vilket betyder att det är lugnt på jobbet. Så lugnt att det är nästan inte någon alls där mer än jag. Ett par lärare som håller på med lite planering bara. Och en kille som lägger nytt golv i korridorren utan för expeditionen. Men nu är han klar, så i morron får jag flytta tillbaka till mitt kontor igen efter att ha tillbringat två hela dagar i exil på SYV/skolsköterskans rum. Nåja, det har inte varit några större problem. Men det ska bli skönt att komma tillbaka till den egna stolen i alla fall.

Idag fick jag besök av Becca också. Så kul att se henne efter så lång tid. Minns inte om det var i augusti eller september vi sågs senast. Å hon hade med sej en ny doftlampa i stället för den som åkte i golvet under mitt svimningsanfall för ett par veckor sen. Söta Becca <3

Igår köpte jag en gammal symaskin på Blocket. En riktig gammal  trampmaskin. Nu måste jag bara organisera hämtning. Inte så svårt eftersom vi nästan bor granne med säljaren :-D

Bano har åkt hem till Stockholm idag, Han har tillbringat ganska mycket tid här ett tag nu så det ska bli konstigt att inte ha honom här. Men man får väl vänja sej.

På söndag fyller min faster 99 år. Hon är den piggaste tant jag känner. Helt klar i skallen och kroppen är det inte några större fel på. Hon använder hörapparat och det är nästan skönt. Någon skavank känns nästan nödvändig när man levat nästan ett helt sekel. Krutgumma :-D

Nähä, nu får det räcka för idag.

Hej för nu...................................

Kommentarer
Postat av: mandel

Åh Alice <3 Ja, den tanten är det krut i :-)



2009-02-24 @ 20:44:57
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0