Julledigheten börjar :-D

Sisådärja, nu har jag jobbat färdigt för i år. Ledig i två hela veckor. Jag tror knappt det är sant. Visserligen ser huset ut som om det har varit krig mellan två orkaner här, men jag har numera tid att ordna upp saken i lugn och ro. Fantastiskt. Men det är klart. Känner jag mej själv rätt så hittar jag säkert på något som gör att jag i alla fall måste hålla på och fixa och dona ända in på julaftons morron. Men den dagen den sorgen. Just nu inbillar jag mej att jag ska plocka och städa i lugn och ro under några dagar och kan möta julen utan att vara helt utsliten och helst av allt vill sova.
Men nu är det fredag kväll den 18 december. Jag tänker bara sitta i soffan och slappa, hela kvällen. Inte göra ett enda nyttigt handtag. Så det så :-D

Mötti Härs!

Kommentarer
Postat av: Mona

Så godt å være langledig :) Ha en kjempefin jul!

2009-12-19 @ 09:23:15
URL: http://www.monisen.com/blog
Postat av: BeccaQ

du har krig mellan två orkaner och jag har hiroshima, ganska snarlikt skulle jag tro ;)



kramis

2009-12-22 @ 01:28:52
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0