Vuxstatistiken!

Idag har jag skickat in vuxstatistiken. Det är något av en bragd för jag lyckades för en gångs skull skicka den innan deadline. Tidigare har jag alltid behövt ringa och be om uppskov. Trevliga samtal visserligen för jag tror nordeuropas mest positiva människa jobbar på SCB. Hon verkar alltid vara på gott humör. Men den  här gången fick jag iväg den i tid och jag faktiskt dansade en liten svängom inne på expedidionen när det var gjort. Så nu är det dags för det obligatoriska "jag har skickat statistiken"-inlägget. Jag har fått inte mindre än två påminnelser om detta idag så då får det bli så. Ok, härmed var det gjort så håll till godo.

I övrigt är det mesta som det brukar. I morron efter jobbet ska jag hämta barnbarnen på dagis, sen har vi ett helst dygn på oss att mysa och ha kul innan föräldrarna kommer tillbaka. Det ska bli kul. Men jag gissar att jag kommer att sova gott natten mellan lördag och söndag. Det är lite högre tempo på dessa små människor än det är på mej :-D

Nej, nu får det vara bra för idag.

Mötti Härs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0