I selen igen :-)

Sådärja, nu har man repat sej tillräckligt för att gå tilllbaka till jobbet igen. Det värsta är att jag möttes av en enorm hög med papper på mitt skrivbord. En pappershög som inte fanns där när jag gick därifrån innan jag blev sjuk. Men som en lärare sa. Det är ju bara bevis på att jag uträttar något när jag är där Om skrivbordet hade varit tomt hade man ju i alla fall börjat undra vad jag springer där för. Ligger nog litegrann i det han sa i alla fall. Men jag orkade inte ta itu med högen utan samlade ihop hela bibban och la det i mitt fack. Var tvungen att "avstressa" mej med ett skrivbord jag känner igen innan jag gick igenom det hela. Låter konstigt förstår jag, men det är så jag funkar. Vill egentligen inte ha saker lagda på mitt skrivbord utan föredrar att få allt i mitt fack. Då har jag i alla fall chansen att ha en viss ordning och struktur på jobbet. Jaja, det är i alla fall mitt sätt att fungera.  Och det är skönt att vara tillbaka i de vanliga gängorna igen.

Nä, lite förkyld känner jag mej allt fortfarande. Och ögonen är mycket mycket bättre men det känns att de inte är helt bra än. Nu är det snart dags för mej att kleta in dem med ögonsalvan och gå och lägga mej. Det är lika spännande varje gång jag ska gå tillsovrummet med ögonen fulla av salva. Jag ser inte så värst mycket då förstås. Men jag har hittat rätt hittills, så det kanske funkar ikväll också.

Nä, nu får det räcka för ikväll!

Mötti Härs :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0