Anorna mina

Jaha, då var man där igen då. Jag sitter uppe alldeles för länge. Jag har varit trött nog att gå och lägga mej en lång stund, men det har inte blivit av. Fastnade i en släktträdforskarcdpryl. Brorsan håller alltså på med släktforskning och har bränt ner en cd med mina släktingar åt mej. Jag fattar inte hur mycket folk det får plats i en enda släkt. Men det är klart, man kallar väl inte alla släktingar förstås. Det blir ju väääääldigt långt håll på en de, och vääääääldigt länge senl. Jaja, hur som helst så tittade jag på detta en liten stund och när jag kollade klockan så var det inte nån liten stund. Det handlade om ett par timmar, hmmm.

I övrigt är jag glad att det är fredag i morron. Känner av att jag varit sjuk. Orkar inte riktigt så mycket som jag skulle ha velat. Jag är med andra ord helt färdig när jag kommer hem från jobbet. Men nu är det bara en dag kvar innan helgen och då ska jag göra så lite som möjligt känner jag är planen.

Nä, nu är det väl äntligen dags att kleta in ögonen med salva och gå och lägga sej.

Mötti Härs!

Kommentarer
Postat av: beccaQ

vi väntar oxå... skickade ett kort på din mail så länge



mötti

2009-08-28 @ 18:31:08
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0