Många gram blir det!

Gaaaah, jag är ruskigt dålig på att blogga. Hade ju tänkt skärpa till mej och komma med nya inlägg minst tre-fyra gånger i veckan i alla fall. Men, men, det ville sej inte riktigt. Men nu kommer det i alla fall ett inlägg.

Kan ju passa på att berätta att jag ska få nytt skrivbord till mitt kontor. Ett som man kan höja och sänka alldeles efter tycke och smak. Detta är ett resultat av att företagssköterskan hälsade på och tyckte att mitt kontor var långt under all kritik. Hon tyckte dessutom att alla mina hyllor som är fulla med papper och grejer är rena allergifällan. Det dammar ju om sånt. Jag ska få ett skåp ochskå. Det har jag faktiskt tänkt på rätt länge, men har inte kommit mej för att be om detta. Nåväl, möblerna är beställda och ska komma inom en vecka sa dom när jag ringde. Så nu har jag börjat rensa i gamla papper och grejer. Nu ska det bort, allt onödigt. Så är det bara.

Så det blev en dag i bärandets tecken. Vi hade beställt en massa material och däribland en pall kopieringspapper. Gissa vem som tog hand om det. Jag säger bara det att jag inte känner något som helst dåligt samvete för att jag inte tränar ikväll. 48 lådor papper => 5 buntar papper/låda => 500 ark/bunt => 80 g/ark. Det är bara att räkna hur mycket papper jag lyft idag.

Sen avslutade jag arbetsdagen med att blöda lite näsblod igen. (Nej Kalle, jag håller inte med om att man ska ligga ner. Då kommer bara blodet att rinna ner i halsen och ut genom munnen. Inte fräscht). Det gick dock över ganska snabbt idag.

Nej, nu slutar jag för jag måste släppa ut katten.

Hej för nu...............................



PS. Nu måste jag släppa ut den andra katten också :-D

Mötti  härs!

Kommentarer
Postat av: beccaQ

Blä! Det där om blodet. Å ja, det är ju sant att det blir så om man lägger sig ner. Fy!!!



Grattis till nya skrivbordet :o))))



Kramis

2009-04-02 @ 21:48:59
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: mandel

Bra med nytt mamma! Det behöver du :-) Ja, dagens workout för dig är defenitivt avklarad. Det känns nästan som den är det ändå eftersom du går överallt! Nu hoppas jag vi ses snart, det känns länge sedan nu <3

2009-04-03 @ 10:33:35
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Annzingen

Ta det lugnt, du får gärna be mig om bärhjälp nästa gång. Ligga ner med näsblod går inte, kväljningar av att det rinner ner i halsen, bläää, nej det är bäst att ta en tjock papperstuss i näsan och vara upprätt =)

2009-04-06 @ 22:01:08
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta det lugnt, du får gärna be mig om bärhjälp nästa gång. Ligga ner med näsblod går inte, kväljningar av att det rinner ner i halsen, bläää, nej det är bäst att ta en tjock papperstuss i näsan och vara upprätt =)

2009-04-06 @ 22:03:37
Postat av: Annzingen

Ta det lugnt, du får gärna be mig om bärhjälp nästa gång. Ligga ner med näsblod går inte, kväljningar av att det rinner ner i halsen, bläää, nej det är bäst att ta en tjock papperstuss i näsan och vara upprätt =)

2009-04-06 @ 22:05:09
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Ta det lugnt, du får gärna be mig om bärhjälp nästa gång. Ligga ner med näsblod går inte, kväljningar av att det rinner ner i halsen, bläää, nej det är bäst att ta en tjock papperstuss i näsan och vara upprätt =)

2009-04-06 @ 22:06:30
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Jag blir tokig på DATORER!!!!! Nu har jag försökt lägga in kommentaren ovan flera gånger utan att lyckas o när det äntligen fungerar så blir det två lika inlägg...Datorer lever ett eget liv, håll till godo med flera lika inlägg....

2009-04-06 @ 22:09:18
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Se där alla kom efter ett tag bara 4 lika inlägg, tror du att det är rekord????

2009-04-06 @ 22:11:10
URL: http://annzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0