Flitigt bloggande.... eller inte....

Jag fick kritik idag för att jag inte uppdaterar min blogg tillräckligt ofta.  Jag kan väl egentligen inte annat än hålla med. Sanningen är väl den att jag inte är så värst bra form just nu. Det har varit slitigt en ganska lång tid och sånt sätter sej ju som bekant i både kropp och psyke. Men nu har jag kommit så långt att jag skaffat hjälp, så jag känner i alla fall lite förtröstan inför framtiden. Men just nu är det lite tungt. Känner mej inte tillräckligt inspirerad för att komma på minsta lilla inlägg om sanningen ska fram. Men jag kommer att skriva lite då och då och förhoppningsvis kommer inspirationen tillbaka bara jag börjar må lite bättre. Om hela sanningen ska fram så är jag väl inte den flitigaste av bloggare även när jag mår bra, så skillnaden kanske inte blir så stor.

Idag fick jag i alla fall en stor skön dos medicin när jag kom hem från jobbet. Lillsessan kom springande mot mej med utsträckta armar och gav mej en bamsekram. Sånt hjälper, så är det bara :-D

Ok, Agnetha, jag har ju mer eller mindre bett om det. Jag har ju varit på dej som en terrier för att jag tycker du bloggar för lite. Men vi får väl puffa på varandra ett tag nu då ;-D

Nä, nu får det i alla fall räcka för idag.

Hej för nu.............................

P.S. Klicka på länken till Agnethas blogg och kolla in hennes nyaste familjemedlem. En jättestilig kille som heter Linus.

Hej igen.................


Kommentarer
Postat av: Agnetha

Hoppas formen snart blir OK

ha en bra kväll Agnetha

2008-10-06 @ 19:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0