Älglov, kurs och Härskarteknik

Ok, nu har Bano kommit, blivit firad och han är faktiskt fortfarande kvar här. Skönt att ha honom här. Det har på nåt sätt varit vilsamt. Vet inte varför, men så känns det just nu. Jag skrev ju i nåt tidigare inlägg att jag inte mår så bra. Nu däremot känns det faktist lite bättre. Det har ju varit älglov och väldigt lugnt på jobbet. Jag har börjat komma ikapp och det hjälper ju. Jag kommer nog inte att bli helt färdig med allt i morron, men det kommer inte att vara dessa överväldigande högar som i alla fall gör mej mer eller mindra handlingsförlamad. Jag vet ju inte var jag ska börja.

I övrigt har det inte hänt så värst mycket. Nästa vecka däremot ska jag till Stockholm på kurs. Ja inte hela veckan, men ett par dar blir jag borta. Ska bli kul tror jag. Om inte annat för att det bryter den vanliga trallen. Ombyte förnöjer som bekant.

Nej, nu ska jag sätta mej och läsa i min nya bok, Härskarteknik heter den. Ska bli spännande !!!



Hej för nu......................................................

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Roligt att höra att det är bättre

vi ses under dagen

Agnetha

2008-10-17 @ 07:52:37
Postat av: Linda

Så skönt att höra att du mår bättre! Det känns bra att veta.



Ha en underbar helg! KRAM

2008-10-17 @ 11:47:18
URL: http://livstankar.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Tejenare!

Kul med en bloggare till!

Gott att höra att du mår bättre =)

Jag förstår att det varit skönt denna vecka på jobbet =) men vi syns nästa vecka igen o då ska det bli spännande o se om du kör hårt med härskar tekniken...

Ha det bra i huvudstaden om jag inte ser dig innan. Och hälsa Bano.

2008-10-17 @ 15:24:11
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: mandel

Skönt mamma! <3 Får jag låna den där boken sen? Kram!

2008-10-17 @ 17:09:35
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0