Jag är en slöbloggare, just de!

OK, jag erkänner, jag är en slöbloggare. I alla fall för närvarande. Varför vet jag inte riktigt. Är bara inte på humör för att skriva. Inte för att det egentligen fattas saker att skriva om, men när jag kommer hem och sätter mej framför datorn är alla uppslag som bortblåsta. I början av min bloggkarriär gjorde jag minst ett inlägg om dagen. Nu är det inte ens ett i veckan. Sorgligt. Jag kommer inte ens på nån bra ursäkt för detta. Inte ens en halvtaskig ursäkt. Jag är bara ur bloggform... ja så är det nog!!!



Inte nog med att jag ur ur bloggform, jag är ur kommenterarform också. Jag är inne och läser på en hel massa bloggar, men jag orkar inte kommentera. Inte för att jag inte skulle ha nåt att skriva, men jag tycker det är för besvärligt. Lättare att bara tänka kommentaren, och sen glömma bort den. Ja huvva vad slö jag är. Men det är lika illa ställt med ursäker här som ovan. Det är väl formen som fattas här också, vad nu det skulle betyda.



I övrigt är det mesta som det brukar, med undantag av att det är Öppet Hus på jobbet på lördag. Det blir till att jobba några timmar då. Men det brukar vara kul. Det är den enda dagen på året som man har tid att gå runt och kolla hos de olika programmen. Alltid annars  ska det väldigt mycket till för att man ska hinna med några besök om man inte har ett papper i handen och nån brådskande fråga till nån lärare eller elev eller nån annan trevlig människa.  Men på lördag kommer jag att strosa runt och titta och prata och inte ha det mista bråttom nånstans. Så får det bli....

                   


Åsså förresten, på söndag får jag ha hand om ögonstenarna minst halva dan.... de ni!!!!!        


Hej för nu..............................................

Kommentarer
Postat av: Annzingen

Ibland finns inte orden och orken som du skriver men jag är glad att du är tillbaks.

Välkommen in till oss på pepparkakor och kaffe i sal 32 :-)

2008-11-14 @ 21:45:02
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Kalle

Jä har ögg börja å slöblågge, å slökommentere å slöläse. en ä väl så häre slö på hösten kan jä tru, å sänna så kommer väl snön å da skriver en läll om dä, å sänna ä dä nytt år, å då skriver en läll om dä ögg.

2008-11-17 @ 18:27:09
URL: http://karlerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0