Somliga dagar..........

Somliga dagar är det som om det är omöjligt att få någonting gjort. Idag till exempel har jag jobbat hela dagen, men jag kan inte med bästa vilja i världen påstå att jag fått nåt gjort. En beställning, och så har jag diariefört lite. Det borde vara mera resultat av en hel dags arbete. Skulle inte säja nåt om det om jag suttit och rullat tummarna hela dan, men jag har faktiskt verkligen jobbat. Nåja, man får väl hoppas på bättre resultat i morron. Efter jobbet har jag i alla fall varit hos min frissa. Helrenovering var beställd och det var vad jag fick :-D Men sen gick jag hem och där väntade inte middagen på bordet. Så det blev till att svänga ihop nåt.

Förresten vet jag en sak jag gjort idag. Jag har ätit ost, massor med ost. Vår käre franskalärare hade med sej en otrolig mängd goda ostar. Gissa om killen är populär :-D Det stora flertalet av lärare och annan personal på skolan var ju naturligtvis tvugna att konstatera att det luktade, men det hindrade inte många från att ändå gå lös på ostarna med glatt humör. OK, det är klart att det luktade, det är ju ost och det luktar. Så är det med det. Personligen lät jag bli att konstatera det uppenbara, jag gick bara lös på ostarna och åt mej till ett lätt illamående. Men gud vad gott!!!!

Nähä, nu får det räcka för idag.

Hej för nu....................................

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

I morgon tittar jag in på ditt kontor, på förmiddagen. Är du där då?

2008-11-04 @ 09:09:06
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Vissa dagar är bara sådanna, mina dagar denna vecka har varit full fart, men jag har haft kul men jag är trött, det är väl vitaminbrist, förslag mottages.

Jag gick också loss på ostar, visst kände man lukten på lång väg men gott var det, nja det var en ost som inte var något vidare. Får vi se om vi ser Sunlinda i morgon, det vore kul.

Kul att blogga med dig!!!

2008-11-04 @ 21:26:54
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Linda

Blääääää.... Can´t stand the smell of cheezzzzzze.

2008-11-06 @ 21:14:14
URL: http://livstankar.blogg.se/
Postat av: Kalle

Igår så opererades mamma, hon har inte värk eller något, och hon ser bättre redan :D slipper ögondroppar för hon fick kortisoninjektion eller vad det hette. kramar.



PS: Hälsa franskläraren att ostarna och grodlåren var ätbara, men snigeln var äcklig. DS.

2008-11-07 @ 08:40:36
URL: http://naturnytt.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Hallå, dax att uppdatera, saknar nytt inlägg från dig :-)

2008-11-13 @ 21:31:39
URL: http://annzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0