Jag fick en utmaning :-D

Jag fick en utmaning av Linda, så det är väl bara att anta den då :-D

1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?

Då läste jag på universitetet i Karlstad. Arbetsvetenskap och genusvetenskap skulle jag gissa att det var det året.

2. Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag? Om jag tar med hela dagen så har det varit
1. Komma ihåg att äta frukost (något jag tyvärr brukar glömma, inte bra för min krassa mage)
2. Gå till svärmor och fortsätta bära böcker och ordna i hennes blivande vardagsrum (stod bl.a jättelänge och drog spikar ut en gammal bokhylla som skulle skrotas.)
3. Åka hem till mandel med hennes böcker som hon fått av sin farmor, samt en massa virke som bonussessan ska ha att bygga av. (Hon är ju numera stolt ägare till en verktygslåda och behöver då även ha nåt att bygga av, juh)
4. Laga mat (middag däremot brukar jag inte ha några problem med att komma ihåg)
5. Blogga (så nu är jag färdig för idag och kan gå och lägga mej :-D)

3. Godis jag gillar? Choklad i alla dess former (nästan i alla fall) sen brukar det mesta gå ner, speciellt skumgodis.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär? Om detta hände skulle jag med största möjliga säkerhet börja med att svimma. Sen, när jag hämtat mej skulle jag noga planera hur jag skulle få miljarden att räcka till allting. Barnen skulle naturligtvis få sin bit och huset och trädgården skulle kostas på. Det är väl det första jag skulle tänka på. Sen skulle jag sätta mig som den drake jag är och vakta mitt guld *fniss*

5. Städer/orter jag bott i?
Töcksfors (Dalen), Skoghall och Töcksfors

Jag skickar utmaningen vidare till BeccaqAgnetha och Sunlinda

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

I kväll klockan 21 tänder jag två ljus i mitt fönster och tänker på Storsan. Vill du vara med?

2008-07-02 @ 08:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0