Oro i onödan - men tur var väl det!!!

Hela helgen har jag gått och oroat mig för att jag kanske har skicka några jobbpapper till fel adress. Idag fick jag alltså börja dagen med att ringa  folk och höra efter om  de hade fått  papperen  eller om jag var tvungen att ringa jobbet och  be  kollegan om hjälp.  Det visade sig att jag hade skickat papperen rätt, men  så hade det kommit ett papper till som skulle skickas och jag har ju semester!!! Som tur är har jag en kollega som det är ordning på. Hon fiiaxade papperet så att det kom fram i tid i alla fall. Jag oroade mig under hela helgen för fel papper. Nåväl, nu är det ordnat så nu har jag semester på riktigt.

Jag har i och för sig inte legat på soffan och slötittat på TV eller något liknande. Jag har varit hos min svärmor och plockat i papper och grejer efter min svärfar som dog för ett år sen. Mycke papper är de, vill jag bara säga. Men med tid och tålamod ska vi nog få ordning på det också.

På hemvägen från svärmor mötte vi på hela familjen Mandelen. De följde med oss hem, och tur var väl det. Hur skulle jag annars ha klarat "snurra" pannkakssmet om jag inte fått hjälp av lillsessan :-D

Nä, nu orkar jag inte skriva längre.

Hej för nu......................................................

Kommentarer
Postat av: Mandelen

Ingen kan snurra som Majsan! Nej, jag förstår du inte orkar mer nu nr vi äntligen har gått hem :-D

2008-06-23 @ 20:37:34
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: beccaq

Klart man inte kan snurra pankakssmet själv, det vet väl alla.



Mötti härs på dig!

2008-06-25 @ 23:42:18
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Mötti Härs!

Hoppas det är skönt med semester!

Från en som jobbar!!!

//Sunlinda

2008-06-26 @ 13:42:25
Postat av: Storsan

VAD gjorde du på jobbet idag!

Har inte du semester??

:o)

Men det var kul att se dig en millisekund i alla fall...

Kram!

2008-06-26 @ 16:04:22
URL: http://storsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0