Jag har semester juh!!!

OK, jag vet att jag har semester, men idag var jag på jobbet i alla fall. Trodde att det skulle ta kanske ett par timmar. Men det tog ungefär tre gånger så lång tid som jag tänkte mej.  I och för sig brukar jag snarare vara en tidspessimist än en tidsoptimist, men just i dag överskattade jag min effektivitet å det grövsta :-D  Jaja, det är mitt eget fel som är konstant förvirrad och lever i nån sorts kaos för det mesta. Ordning och struktur, jodå, jag känner till orden, men jag har svårt att leva upp till dem.

Jaja, blev inte helt färdig heller, men jag behöver i alla fall inte åka tillbaka imorron. Tänkte ta mej dit på tisdag eller onsdag när jag ska på labb och ta ett prov i alla fall. Men sen blir det inget mer jobbande under semestern. (Hoppas jag i alla fall.)

I morron ska jag till min svärmor och flytta böcker. Hon har massor, och de flesta ska flyttas på. Undrar hur mång kilo böcker hon har. Törs inte ens gissa. Får nästan ryggskott vid bara tanken.

Nähä, nu får det vara nog för idag.

Hej för nu....................................................

Kommentarer
Postat av: beccaq

Fy på dig! Va på jobbet när du har semester... men men, jag vet. Ibland är det bara så...



Kramis och mötti härs!

2008-06-26 @ 23:01:20
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: Storsan

Uscha! Till klockan 6!!

Jag tyckte extremt synd om mig själv (flin) över tre timmar. Men tösabiten klarade ju sig så allt är frid och fröjd. Ikväll ska Storsan på galej. Mötti härs!!

2008-06-27 @ 10:54:37
URL: http://storsan.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Glöm inte!!!! DU HAR SEMESTER!

Tack för att du tänker på oss på måndag!

Kram

2008-06-27 @ 11:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0