En sån dag !!!

En sån dag. Man kan säga att den har varit lång. Jag kom till jobbet klockan 6.00 i morse och sen har det gått i ett. En kafferast vid halv åttatiden, sen har jag intagit den föda och dryck jag hunnit idag vid mitt skrivbord. Men nu har jag i alla fall skickat betygen. Hoppas allt kom med. Tror det. Jag hade lagt katalogerna i lärarnas fack i morse och sen skickade jag ut ett meddelande på mailen att de skulle skriva på per omgående. Och de har varit snälla. De allra flesta har skrivit på redan. Klockan tio minuter före sex i eftermiddag stängde jag datorn och åkte hem. Så... nu är det bara resten kvar så att säga. Sen kan de få ta sommarlov.

Mitt i alla röra och stress på jobbet så råkade jag köpa en gungställning till barnbarnen. Hoppsan så det kan gå. Blev erbjuden en begagnad som är i nära nog nyskick och dessutom skulle jag få den hemkörd. Hur kan man då annat än köpa. Och barnbarne blir glada :-D



På tal om barnbarnen så ska jag vara barnvakt i morron. Som de som följer Mandelens blogg vet så är mågen i USA och Mandelen ska jobba och dagis är stängt. Kan det bli bättre :-D

Nähä, nu har jag babblat färdigt för idag.

Hej för nu................................................................








Å Mötti Härs :-D

Kommentarer
Postat av: Storsan

Heheheh.... Jaaa, du såg lite "småstressad" ut när jag var inne! Men med gemensamma krafter fixade vi ju alltihopa - SOM VANLIGT!!
:o)
Gläder mig att det var du som hade skrivit upp dig - MYCKET!!
Kram och Mötti Härs!!
(Bullen och Svåger M hälsar till alla Dumpruttar!!)
*S*

2008-06-05 @ 22:40:41
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0