Lägesrapport

Lite uppdatering bara. Min hand är bra igen. Ingen allvarlig brännskada alltså. Men ont gjorde det, det är i alla fall säkert. Men ingen anledning till sjukskrivning eller så. Hade visserligen kunnat stå ut med lite extra semester, men det blir i alla fall inte på grund av skadad hand :-D

Nu har jag snart jobbat två (2) veckor efter semestern. Känns fortfarande inte som att jag kommit igång riktigt. Det är märkligt för det brukar ju inte ta en hel dag ens innan allt är som vanligt igen.

I morron fredag kommer Beccaq och hälsar på mej på jobbet innan hon åker till sitt jobb. Ska bli kul att träffa henne igen och få prata ikapp lite. Vi har inte träffats på ett bra tag och det har samlats en hel del prat på hög :-D

Nähä, nu är det bara mötti härs kvar för idag, sen är det bara att gå och lägga sej... senare.

Hej för nu................................................

Kommentarer
Postat av: beccaq

Japp, i morgon kommer jag och hälsar på dig. Kul kul kul å se dig igen darling.



Kramis och mötti härs.

2008-07-31 @ 21:16:06
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: Kalle

Vad bra att du blev bra i handen! det hjälpte nog extremt mycket att ni spolade kallt över genast! ;)

2008-07-31 @ 21:54:48
Postat av: beccaq

Tack själv! Så himla kul å se dig!



Puss och Mötti härs!

2008-08-01 @ 19:03:37
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0