Kokhett pastavatten!

Jag kokade pasta idag. När jag skulle hälla av vattnet lyckades jag hälla över min vänstra hand. Det gör ont kan jag säja. Det verkar inte vilja gå över heller. Jag satt med handen i en bunke med iskallt vatten hur länge som helst. I alla fall en timme. Men det svider fortfarande. Hoppas det har gått över tills i morron. Blir lite knepigt att jobba annars. Men det kan ju inte hålla på och svida hur länge som helst. Det var trots allt bara kokande vatten över några fingrar. Inte så att handen brann på något sätt. Skiiiiiiit också :-(

Nu är jag inne på andra jobbveckan efter semestern.  Jobbigt att hela semestern är slut. Men idag har jag inte varit ensam på bygget. Kul att ha nån att prata med på fikarasterna. I övrigt har jag inte fått så mycket gjort idag. Vet inte varför men det har varit trögt.

Nähä, nu tänker jag sätta mej och tycka synd om mej själv!

Hej för nu...........................................

Kommentarer
Postat av: Linda

Aj! Aj! Aj! Att bränna sig gör ont. Jag är bränd på ryggen men det blir ju inte riktigt samma sak :-)



Be Mandel köpa med naturapotekets aloe vera gel.

Burger king använder den på brännskador från grillen, och de är supernöjda. Jag ska försöka mig på ryggen ikväll.



Kram

2008-07-28 @ 21:23:50
URL: http://livstankar.blogg.se/
Postat av: Kalle

AAAAAAAAAAAJ!

2008-07-29 @ 11:51:58
Postat av: beccaq

Jag tänker oxå tycka synd om dig vännen!!! Tänkte ju komma inom dig, men gud vad dagarna flyger iväg... Hur är det på fredag? Jag börjar jobba kl 15 så en fika på förmiddagen skulle ju passa mig riktigt bra ;o)



Kramis

2008-07-29 @ 21:43:52
URL: http://beccaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0