Ut ur tystnaden

Nu har jag varit tyst i två (2) dygn. Det enda jag har pratat var i går morse när jag ringde till chefen och talade om att jag inte kom till jobbet. Han var mycket förstående och sa till mig att lägga mig ner och inte gå upp igen förrän jag känner mig bättre. Jag har väl hostat och snyftat länge nog på jobbet tyckte han. Jag har i alla fall inte kunnat prata för dels har rösten svikit mig, och dels har jag hostat järnet varje gång jag har försökt. Ok, jag medger att jag har sagt något, men gubben har haft del lugnt och skönt i två dagar, så nu får det räcka. Imorron får det vara slut på denna tystnad. Då ska här pratas. Han kan väl inte få ha det lugnt hela tiden heller. Jag har i alla fall fått vila både röst och kropp, och det var nog det som fattades, jag känner mig mycket bättre nu.

image56



Ok att jag känner mig bättre, om jag inte går och lägger mig snart kommer jag väl att sova halva dan imorron med påföljd att jag inte orkar somna i morron kväll, vilket leder till bekymmer när jag ska försöka vakna på måndag morron. Då är det väl bäst att jag tar mig till jobbet så jag kan göra undan en del saker som inte blev gjorda denna veckan som gick, när jag bara gick på halvfart.


Hej för nu............................................................

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig!

2008-01-13 @ 17:47:07
Postat av: madelene

Majsan var vaen i stort sett hela går natt... Vi var trötta och griniga hela högen i morse. På förmiddagen ringde Matt, då hade lilla tösen feber :-( Men ikväll var hon feberfri men sliten som busen trots att hon sovit tre och en halv timma på dagen :-) Skönt du mår bättre mammi!

2008-01-13 @ 22:23:51
Postat av: annemira

Stackars min lilla tös då, bli sjuk sådär. Skönt att febern har försvunnit i alla fall. Hoppas ni alla får en god natts sömn nu i natt då. Det kan ju behövas. Vi får höras av :-D Kramar från Mamma

2008-01-13 @ 23:10:37
Postat av: Storsan

Halloj Pecialen!
Gött att se dig idag - du verkade piggare!
1) Har du stämplat diplomet? :o)
2) JAG lôver att fixa intyget om M imorgon!
3) Har jag glömt nåt? Jo!! Du har ju redan gjort Internet väl? (Du frågade ju idag hur många tester som var kvar...) Då är det bara ETT kvar!
*S*
Kram!!

2008-01-14 @ 22:33:28
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: kalle

ja fy, det går sånt nu.

2008-01-15 @ 17:46:58
URL: http://naturnytt.blogg.se/konst/
Postat av: Storsan

FY.....
Du TOG Persbrandt!!!
*avundsjuk*
BLÄH!!
*S*
Kram!!

2008-01-17 @ 18:10:16
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0