Sova på mattan........

Varför är jag så attans trött tidigt på kvällen. Så har det varit varje dag den senaste veckan. När jag kommer hem från jobbet är jag så trött att köksmattan ser alldeles otrologt bekväm ut. Jag har lust att lägga  mig ner och sova mitt på mattan istället för att laga mat och stöka runt. Sen när man ätit, har man mest lust att lägga sig i soffan eftersom det är så förfärligt långt till sovrummet. Tyvärr så är soffan inte ledig för där sitter den en jättevaken, jätteskäggig gubbe och stirrar på dumburken. Han borde skämmas. Sitta där och vara pigg och vaken när jag är så ända in i döden trött. Men det största problemet med det hela är att när det börjar bli lagom tid att gå till sängs... då har Annemira piggnat till. Då är jag färdig för att titta på TV eller surfa runt på nätet eller vad det nu kan bli. Detta leder till att jag inte går och lägger mig förrän efter midnatt med påföljd att jag framåt eftermiddagen nästa dag börjar bli precis lika trött igen. Är det inte skitgrejjer så säg.


image57

Precis så trött är jag också!!!

Nähä... jag är fortfarande trött, men går jag och sover nu så vaknar jag ju alldeles för tidigt. Vid midnatt eller så skulle jag tro. Nä det är väl bäst att håll sig vaken till midnatt idag också. Jag orkar inte vara vaken hela efternatten och bli trött precis lagom tills det är dags att åka och jobba.


Hej för nu....................................................


Kommentarer
Postat av: Mandel

starta klubb, vi verkar vara många tröttisar! *kram*

2008-01-17 @ 20:28:05
Postat av: Linda

Jepp, helt enig!

2008-01-17 @ 20:50:49
URL: http://livstankar.blogg.se
Postat av: Linda

Jepp, helt enig!

2008-01-17 @ 20:51:03
URL: http://livstankar.blogg.se
Postat av: Storsan

Heheheheh....
Känner igen mig FULLSTÄNDIGT!
Joo, det var kuuul!!
(Tack för tipset - det livade upp en i övrigt tråkig dag)
Kram, ses på måndag!!

2008-01-18 @ 16:25:46
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0