Personlighetstest, crocks men inga nya möbler

Jag var inne och kollade på Pippis (Storsans) blogg och hittade där en länk till ett personlighetstest. Naturligtvis var jag tvungen att kolla, och att göra testet. Här ser ni resultatet:


Inåtvänd Upplevande Abstrakt Känslostyrd person

SÅDAN ÄR DU:

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor. (Jodå, jag är bevisligen introvert, inget nytt)


Du flyter med strömmen och tar beslut i sista stund - ibland låter du t.o.m. andra personer fatta dina beslut åt dig. Du är en mycket flexibel person, som trivs med fria ramar och lösa avtal. (Är det detta som kallas beslutsångest, eller rent av velpanna?)


Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera. (Jag ser så mycket "big picture" så jag ibland missar detaljerna totalt!)


Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar. (Hm, gör jag, har aldrig tänkt på det)


Här är länken till personlighetstestet; Zapera



I övrigt kan jag meddela att gårdagen (dvs. fredagen) gick i magplågornas tecken. Jag hade ett rent ut sagt helvetiskt anfall av magkatarr. Chefen körde iväg mig från jobbet i förtid också, jag var förmodligen odräglig att ha att göra med. Men efter ett besök på apoteket så jag fick lite lindring på magplågorna, sen en massa sömn mår jag bra igen. Jag somnade strax efter klockan åtta på kvällen, framför TVn. Gubben skulle iväg till jobbet så jag fick sova i soffan till klockan 3 inatt ungefär. Endast med avbrott för att lägga i pannan, vilket jag inte gjorde så ofta som jag egentligen hade behövt. Det var ganska kallt i morse. Hela förmiddan idag tillbringade jag alternerande mellan soffan och en fåtölj, halvsovandes och med en massiv huvudvärk. Men nu är den också borta och jag mår bra igen. Måste bara tänka mig för lite så inte magkatarren tar ny fart.
image58

Fast mina är svarta

Jag och gubben var en snabbtur på centret, jag skulle på apoteket, huvudvärkspillrena hade tagit slut och man vill inte var utan ifall skallen gör sig påmind på det där plågsamma sättet igen. Jag passade på att köpa ett par nya crocks (man har ju fått lön nyss). Sen kollade vi på möbler också, affären har gått i konkurs och de hade total utförsäljning. Vi hittade ingenting som vi ville ha dock. Visserligen var gubben intresserad av en soffgrupp, men den var visst redan såld. Det kanske var lika bra för vi har nog inte plats för den egenligen.

Nähäpp, nu får det vara nog för idag.


Hej för nu........................................................................


Kommentarer
Postat av: Linda

Magkatarr är inge bra :-( Hoppas du mår bättre nu.

2008-01-27 @ 19:35:05
URL: http://livstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0