ZZZZZZZ ;-D

Äntligen!!!!!!! Jag har väntat hela veckan och nu är den här... fredag kväll. I morron behöver jag inte vakna av väckarklockan utan kan sova så länge jag själv vill (brukar i och för sej inte betyda att jag sover längre än vanligt men jag slipper klockeländet).

I övrigt är det mesta sej likt. Kontoret är ett enda stort kaos av papper och jag ligger fortfarande minst en vecka efter i planeringen. Men det var ju så det skulle vara, eller hur.

I kväll tänker jag unna mej den oerhörda lyxen att sova framför TV´n heeeeela kvällen. Sköööööönt :-) jag är jättetrött.
Faktiskt, kvällen börjar nu så.......
... nu får det räcka för den här gången, suss gott ;-D


Hej för nu..........................................................................

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh no!!!!!!!



Jag glömde ju säga grattis på födelsedagen till dig igår ju! Hoppas du hade en underbar födelsedag med mycket sällskap och tårta :-)



KRAM

2008-08-24 @ 07:06:37
URL: http://ivstankar.blogg.se/
Postat av: kalle

Grattis!

i efterskott! men jag var "hemrest"...



Lånar mandeldatorn på life nu ;) haha! ska förmodligen skaffa en trådlös dongel jag med, och ville kolla hur de funkar först, alltså därav anledningen.

2008-08-24 @ 11:21:59
URL: http://naturnytt.blogg.se/
Postat av: beccaQ

Jasså där ser man, du fyller år utan att säga ngt... hmpf! Men, grattis på födelsedagen iefterskott!!! Besöket kommer i morgon förmiddag tänkte jag mig ;o)



Mötti härs!

2008-08-25 @ 10:32:32
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: Sunlind

Om du inte sover än, så grattis i efterskott!

Kram Sunlinda

2008-08-25 @ 20:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0