Besök av BeccaQ :-D, å lite till..... ;-)

Idag har jag haft besök av BeccaQ på jobbet. Jättekul att träffa henne igen. Hon förärade mej en fin blomma i en jättefin ampel också, så nu har jag en blå och vit sain paula hängande på mitt kontor. Jättefint :-) I fikarummet blev vi sen påminda om att vi inte har hållit på med teckenspråk på länge. Men det blir inte detsamma när vi inte har dagliga raster att öva på, så de så :-(

Vi kom också på vad BeccaQ ska ha för funktion på skolan, ni kan läsa om det på hennes blogg. Orkar inte skriva när det redan är skrivet ju! Men vi måste ju i alla fall se till att hon kommer tillbaka, hon kan ju inte stanna på GC för länge, då får jag abstinens. Man är väl inte nybliven mamma för inte :-D

I övrigt fick jag skjuts hem idag igen, och jag får skjuts till jobbet i morron bitti. Man är faktiskt inte dummare än att man utnyttjar såna erbjudanden när de dyker upp. Det betyder att jag kan sova en hel timme längre än jag annars skulle gjort. Inte så fruktansvärt dumt alls :-) Dessutom går ju skjutsen hela vägen till jobbet.  Inga onödiga promenader på morronen inte. Sånt bör man låta bli, eller ...  :-/  Nåja, skjuts fick jag i alla fall och kom hem liiiiiite tidigare än  annars. 

Ikväll kommer sonen hem. Han har haft hela dagen på sej, men han orkar inte masa sej på nån buss som går ända hit utan måste bli hämtad i Årjäng efter klockan 22 ikväll. Ok, jag vet inte vad han har hållit på med. Kan säkert vara nåt jätteviktigt för allt jag vet. Men men... han har tur som har en syster som ställer upp och hämtar.

Nä, nu orkar jag inte mer.

Hej för nu.....................................

Förresten......... MANDELEN och MÅGEN!!!!! GRATTIS PÅ 2-ÅRIG BRÖLLOPSDAG :-D






Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Klart man inte kan fika för ofta. Men du, var så lugn. I´ll be back!!!( In yor hometown.

Mötti härs

2008-08-26 @ 20:53:47
Postat av: mandel

Well, sääänk jooo (ja, thank you med fransk accent då )

2008-08-27 @ 11:39:13
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0