Tur som en tokig !

Ibland har man tur. Som idag på personalmötet. Jag satt och tyckte synd om mej själv för att jag inte skulle komma hem förr än vid sjutiden. Men om du vill kan du få åka med mej säger den nye läraren. Visade sej att han har en bror som nästan bor granne med mej (på andra sidan torget) och att han sover över hos honom den här veckan. Fantastiskt! Vi kom överens om att jag får åka med honom till jobbet i morron bitti också. Detta betyder sovmorron, jag behöver inte gå upp före klockan halv sex.

I övrigt har jag inte mycket att berätta. Personalmötet var som personalmöten brukar. Segt. Men nu är det en hel månad till nästa. Skönt!

Nä, nu är maten klar.

Hej för nu......................................................

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska ha personalmöte till måndagen och jag bävar...



Sovmorgon till halv sex??? Jisses!...Snark!

2008-08-20 @ 19:15:44
URL: http://ivstankar.blogg.se/
Postat av: beccaQ

Jasså du har hittat en ny Töcksförsing (på sätt å vis) gillar jag inte alls det... hmpf...



Jag kommer inom nån dag, men bara för å kolla så jag inte är dumpad liksom... hihihi...



Mötti härs!

2008-08-20 @ 21:19:30
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: mandel

Jag ska ha personalmöte med Linda på måndag :-D Nej, det blir ingen ny brorsa av honom Beccaq, ingen dumpning här inte. :-D

2008-08-20 @ 23:04:09
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0