Jag vägrar....

Undrar varför det alltid är jag som måste leta igenom hela huset efter grejer och kvitton och  sånt som andra slarvat bort. Det slår i alla fall aldrig fel, gubben sitter i soffan och försöker se bekymrad ut medan han tittar på TV och jag far runt som en skållad råtta och letar. Men nu har jag lurat honom. Jag satte mej vid datorn i stället *mohahaha*.

I övrigt hade Bano (sonen) maten (nästan) klar när jag kom hem. Det var en välkommen överraskning. Ja just de, han deklarerade högtidligt att han inte kommer att laga maten i morron. Jag måste plocka fram nåt ur frysen nu, så jag inte står där som ett mycket fånigt fån i morron kväll efter jobbet. Och så måste jag kolla vad som behöver handlas. Det får Bellikk (gubben) ta hand om, just de!

Nähä, nu ska jag sätta mej och vägra leta efter det försvunna kvittot framför TVn istället. Han märker det bättre då.

Hej för nu................................................................................

Kommentarer
Postat av: beccaQ

Det är rätta takter det!



Mötti härs

2008-08-28 @ 09:52:37
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: mandel

Våga vägra mamma! :-D

2008-08-28 @ 12:03:07
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Linda

Haha... jag känner igen mig.



ja, varför ska det alltid vara vi som letar efter allt...?



Förmodligen för att vi är mycket bättre på att leta :-D

2008-08-28 @ 23:34:05
URL: http://ivstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0