De va den helgen de....

Sådärja!!! Nu var den här helgen slut då. I morron är det måndag igen. I fredags hade jag besök av Beccaq på jobbet. Det blev en hel massa prata och en ovanligt trevlig fika. Man kan säja att dan gick mycket fortare än den skulle ha gjort i annat fall. Nu får vi bara se till att träffas snart igen. Jag tror vi har tillräkligt med prat kvar för att kunna fylla flera timmar :-D

Nåväl, jag kommer inte att vara ensam på hela bygget från och med nu. I morron börjar de droppa in... semesterfirarna. Och veckan därpå är det full fart på personalen för att vara redo när eleverna börjar den 18:e.

I övrigt har det inte hänt så mycket. Det har regnat ganska oupphörligen den  här helgen. Det klarnade dock upp nu i eftermiddag. Så lillprinsen och hans pappa kom och hälsade på en liten stund nu i eftermiddag. Jag tror det är världens gladaste unge. Det ska inte mycket till för att han ska skratta och vara glad i alla fall.

Nähänä. Nu är det väl dags att börja planera för natten. Det är ju jobb i morron som sagt var.

Hej för nu...............................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0