Måndag och fortfarande trött !

Ok, hela helgen har gått åt till vila, men det verkar inte ha någon nytta alls. Jag är fortfarande trött. Men nu är det bara en eller möjligen två dagar till som jag börjar jobba klockan 6 på morron, sen blir det att sova ett par timmar längre istället. Ska bli skönt.

Jag fick förresten svar från mammografin idag. Jag har inga tumörer och det känns ju i alla fall jättebra. I övrigt är det mesta sig likt. Men den 29 april ska jag till Säffle på gastroskopi. Det ser jag däremot inte det mista fram emot. Men det är väl bra att få det gjort. Kanske de kan tala om för mig varför min mage bär sig åt som den gör. 

Det börjar närma sig tiden för mig att beställa tid hos optiker också. Mellan 6 och 8 veckor efter operationen är det sagt. Jag känner att det ska bli skönt med nya glasögon. Ett par som passar min syn. För tillfället blir jag lätt sjösjuk varje dag framåt lunchtid. Det är nån sorts "fladdersken" när det är för ljust för mig fortfarande. Men doktorn sa att det kommer sig av att linsen inte har fastnat ännu. Det kommer att bli bättre allt eftersom linsen fastnar. Så det är väl bara att stå ut förstås. Hmmm, kanske åksjuketabletter vore nåt. Kan undra hur apoteksbiträdet skulle se ut om jag bad om såna för att jag blir sjösjuk när jag sitter på mitt kontor :-D Jag skulle förmodligen vänligt men bestämt anmodas söka knasdoktor per omgående. Haha!

Nej nu får det vara slutpladdrat!

Hej för nu...................................

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch då, gastroskopi!!!!! Jag ska tänka på dig.

2008-04-21 @ 21:34:07
URL: http://livstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0