Moloken

En del dagar önskar man att man hade försovit sig. Och då menar jag att man skulle ha sovit till nästa dag. Jag har känt mig helt värdelös idag, hade varit lika bra att få sova bort en sån dag. Ja, det blev ju bättre framåt eftermiddagen, men ändå. Jobbet var ok, men det var inte mer heller. Fick väl gjort en del, men det är klart att det hade varit önskvärt att ha hunnit med mera. Och imorron är det stabsmöte uppe på förvaltningskontoret. Jag har inte lust!!!! Vill hellre stanna på mitt lilla kontor och jobba!!! Det finns egentligen inte någon anledning till min sinnesstämning, men vad spelar det för roll. Så känns det. Det bästa är att jag för det mesta inte mår såhär länge i taget, så imorron är jag en positiv människa igen. Så det så!!! 

Jag har förresten redan börjat känna mig bättre. Helt värdelös är jag nog inte i alla fall.  Det är förresten mycket jobbigare att vara nere än att vara glad, så nu tänker jag välja om och vara positiv ikväll redan.  Och mötet imorron blir nog inte så farligt, man får i alla fall kaffe. Bara det du!!!! Sen hinner jag säkert göra undan det jag behöver i alla fall.

Hej för nu.................................................................


Kommentarer
Postat av: Linda

Bra Annemira! Min dag har varit som din, trots födelsedag och människor som varit så goa och gratulerat mig.(Inkl. dig)Det har liksom inte kännts bra i själen ändå. Stress, oro i magen och inte fått något uträttat. Men imorn du! Då jädrans :-)

2007-09-24 @ 22:13:40
Postat av: madelene

Mor lilla mor, ingen i världen är väl som du! I love you very very mucho:-) *sådetså*

2007-09-24 @ 22:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0