Frustrationer, ögonstenar och svamp

Idag har det varit en sån dag då jag jobbat järnet, men inte känner att jag fått någonting uträttat. Detta är mycket frustrerande. Det var skönt efter jobbet när min dotter kom och hämtade mig vid bussen och jag fick mat direkt jag kom hem till henne. Jag skulle vara barnvakt till mina två ögonstenar, Maja och Markus. Föräldrarna skulle på föräldramöte på Majas dagis. Det gick ju jättebra, Markus sov nästan hela tiden, så han hade inte tillfälle att sakna sina föräldrar så mycket. Maja och jag lekte med lego och tittade på barnprogram på TV och hade det jättemysigt. Underbart slut på en frustrerande dag.

Kan också meddela att jag fortfarande håller på att rensa svamp. Nu är det bara en bricka kvar, den tar jag senast imorron. Sen är det gjort.

I morron får jag säkert massor uträttat och känner mig helnöjd med dagen när det är dags att åka hem.

Hej för nu...............................

Kommentarer
Postat av: madelene

hur bidde det nu då?

2007-09-20 @ 19:18:22
URL: http://www.mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0