Ett gratis nöje!

Så har ännu en vanlig dag gått, inget av intresse att rapportera. Jobbar fortfarande i någon form av kaos. Jag ser verkligen fram emot den dag jag kan städa mitt kontor. Slänga alla onödiga papper och ha det prydligt på mitt skrivbord. Alla som känner mig småler nog lite nu och tänker att detta är en utopi. Människan har inte ett ordningsamt ben i kroppen, ännu minder ordning på skrivbordet. Men man kan väl i alla fall få drömma. Senast jag hörde var det i alla fall gratis att drömma. Så det tänker jag fortsätta med. Jag ska drömma om att komma ikapp på jobbet så jag kan få jobba i den takt arbetsuppgifterna kommer utan att behöva känna stress. Jag ska drömma om att jag orkar ha ett perfekt städat hus där inget damm och smuts kommer innanför dörren. Jag ska drömma om att få gå på en massa intressanta kurser, både i jobbet och privat. Jag ska drömma om................. allt.

image18

Jag googlade drömmar och fick upp denna bild på första plats. Inte precis som mina drömmar men den kan väl stämma för någon annan.

Japp, nu tror jag faktiskt min man har förverkligat min dröm om en kopp kaffe. Det lukat i alla fall så.

Hej för nu...........................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0