Vaddå dåligt minne!?!

Idag har jag lyckats med bragden att glömma tvätta kläder. Jag brukar alltid tvätta på lördag så att kläderna hinner torka tills måndag så jag har nåt att sätta på mig när jag ska till jobbet. Men inte idag. Jag kanske ska börja läsa boken jag fick låna av Bruno, "Bättre minne steg för steg" heter den... tror jag. Jag minns inte så noga. Men jag är i alla fall nästan helt säker på att jag vet var den är nu. Jag hade boken i två veckor först utan att veta var jag hade lagt den. Nu har den i alla fall kommit fram och jag tror mig veta var jaghar lagt den.  Nåväl, jag vägrar börja tvätta nu när klockan är nästan imorron. Det får bli det första jag gör när jag vaknar istället. Kläderna torkar nog innan måndag morron i alla fall:-)

image30


Hej för nu...................................................................

Kommentarer
Postat av: Kalle

va e de för bild?

2007-10-23 @ 13:39:04
URL: http://naturnytt.blogg.se/konst/
Postat av: Annemira

Den har jag googlat fram Kalle:-D

2007-10-24 @ 13:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0