Vad gjorde man om inte support fanns?

Idag fick jag iväg filen till CSN!!!! Tack du snälle kille på IST support. Vad skulle jag ha gjort om inte han hade funnits? Börjat gnaga på skrivbordet i ren desperation kanske. Han är i alla fall min favoritkille just nu. Felet var inte så stort heller, men vad är det för tröst i det när jag inte fick filen att fungera. Men nu är detta glömt. Jag satt i stället och softade på mitt fortfarande prydliga kontor. Saker och ting flötpå bra och ännu har inte pappershögarna tornat upp sig. Detta är en enormt skön känsla kan jag tala om, ifall nån nu undrade.

En bra dag med andra ord. Jag hann till och med gå in till fotografen och ta bilder till mitt nya ID-kort. Mitt gamla gick ut i söndags upptäckte jag i måndags, så det är väl hög tid nu då. På torsdag hoppas jag hinna in på banken och beställa ett nytt. Till och med vädret var fint när jag knallade iväg till bussen i eftermiddag.

image29



När jag klev av bussen sen så träffade jag på Maja med familj. Hon meddelade mig att hon hade badat i morron. De kom direkt från badhuset och så var hon hungrig och berättade för mig att de minsann skulle till Burger King. Maja är en mycket bestämd liten dam. Kan dagen ha slutat bättre för mormor? Knappast!

Hej för nu......................................................

Kommentarer
Postat av: Linda

Hi, hi :-) Badat i morron.

2007-10-17 @ 10:04:44
URL: http://livstankar.blogg.se
Postat av: kalle

se ödlepinnen på min blogg

2007-10-18 @ 19:00:28
URL: http://naturnytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0