Trötta ögon

Idag har vi haft personalmöte. Konstigt att det alltid lyckas dra ut på tiden. Till en början gick det bra, inga långa diskussioner om nånting nästan. Men så kom vi till den sista punkten Övrigt. Det var då det började. Det skulle vara förbjudet att börja diskutera den kommande budgeten när jag helst av allt vill åka hem. Sen kom vi naturligtvis in på marknadsföringen av skolan osv, osv. Det är klart att det måste ta lång tid. Men Becca hade bilen idag, så vi behövde i alla fall inte vänta på nästa buss. Skönt. I övrigt rullar saker och ting på som vanligt. I morron ska jag förresten följa med SP1 till aulan för att se på en film. Ett välkommet avbrott i vardagslunken. På eftermiddagen är jag ensam på expeditionen så då är jag kanske värd en utflykt på förmiddagen.

Konstigt att man har vissa saker kvar i huvuet oavsett hur mycket man än försöker tänka på annat. Jag syftar såklart på mina ögon och den kommande operationen. Det går inte att glömma bort det. Inte än i alla fall. kanske om det dröjer innan jag får tid hos läkaren. Men jag vet inte. Kommer nog inte att glömma bort det i alla fall. Det känns kanske lite onödigt spännande måste jag säga. Jaja, jag vägrar låta detta styra mitt liv nu. Jag ser ju i alla fall tillräckligt för att kunna fungera som det är fortfarande och det finns ingen anledning att sörja över något som förmodligen aldrig kommer att hända. Men jag måste erkänna att jag tycker ögonen känns mera trötta nu än jag kan minnas det kändes före jag fick beskedet. Förmodligen är det bara min stressade hjärna som tycker att mina ögon är trötta.


image31


Det är föresten inte bara mina ögon som är trötta, hela jag är trött. Jag tror jag ska gå och lägga mig. Det kommer förmodligen att leda till att jag vaknar aptidigt i morron, men så be it. Jag får väl titta på TV till det blir dags att gå till jobbet. Det kanske är nåt jättebra att se vid den tiden.

Hej för nu...................................

Kommentarer
Postat av: Linda

Onödigt spännande :-) Ja, du kan uttrycka dig du :-)

2007-10-25 @ 22:57:05
URL: http://livstankar.blogg.se
Postat av: madelene

Du behöver vila dig du med vet du... Och det tröstar föga, men jag tänker massor på det jag med :-)

2007-10-25 @ 22:59:22
URL: http://www.mandelen.wordpress.com
Postat av: Kalle

jag vaknade 11:30 igår, hade räknat med att sova mellan 01:00 och 09:00 men icke sa nicke. först var jag uppe å kissa 06:00 och sedan somnade jag om TILL 11:30 min första tanke var; -Åh fan, nu måste jag byta batteri på den klockan, den har stannat inatt...
men det var visst jag som stannat...

MEN! idag har jag fått åter min riktiga dyngsrytm.

☺♥

2007-10-26 @ 10:48:32
Postat av: Storsan

Hej du...
Jaa, nu har du lurat in mig i fördärvet!!
:o)
I vilket fall; ledsen för din skull men samtidigt bra att de upptäckte det nu? Så att de kan göra något åt det? Glad oxå för att jag tog ledigt från mötet... *S*
Kram, Pecialen!!

2007-10-26 @ 12:20:23
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0