Sommartid, vintertid- NORMALTID:-D

Hej alla! Har ni kommit ihåg att ställa om klockan? I annat fall riskerar ni ju att gå upp för tidigt. Min man har ställt om klockan, men han önskar att han inte hade behövt. Han jobbade nämligen i natt. Han har en viss förmåga att alltid pricka de helger när man ska ställ tillbaka klockan. De gånger man ska ställa fram klockan brukar han istället vara ledig. Jag har försökt tala med honom om det okloka i detta men det verkar inte riktigt gå in. Idag har han dessutom lovat jobba extra på eftermiddan, så jag har som den goda hustru jagt är (hm..) varit tyst som en mus hela dagen. Har suttit vid köksbordet och försökt tillverka en gravdekoration till min svärfars grav. Än så länge ser det rätt bra ut. Måste bara skaffa lite ljung eller liknande så är mästerverket klart. Hoppas att det blir brukbart i alla fall. Hur som helst tycker jag det är kul att pyssla med lite såna saker. OK missförstå mej inte, jag är definitivt inte den pyssliga typen, men lite skapande är väl alltid kul.

image32


Nähäpp! Nu ska jag umgås med min man i ca 45 minuter, sen åker han och jobbar. Jag däremot ska ha en skön söndag eftermiddag alldeles för mig själv. Tänker inte göra mer än jag har lust med och sen sova gott inatt medan maken fortfarande jobbar ,för att imorron vakna pigg och utvilad inför en ny arbetsvecka. Ja det är i alla fall föresatsen. Att jag sen är trött igen redan innan jag hinner duscha klart är väl en annan sak.

Nä... nu får det räcka för idag:-D

Hej för nu..............................................................

Kommentarer
Postat av: Storsan

Halloj! Låter som om du har (haft) en förträfflig söndag...
*s*
Detsamma för mig - sovmorgon, kaffe framför TV:n, ett "Aloe-Vera-party" - jaa, jag veet! Men det låter underligare än vad det var! :o)
Homeparty med aloe-produkter. Så nu är jag alldeles insmord/välluktande och välfödd...
Kram o god kväll!

2007-10-28 @ 17:10:04
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: mandel

Nej, jag kom inte ihåg klockan :-o

2007-10-28 @ 23:10:15
URL: http://www.mandelen.wordpress.com
Postat av: kalle

sommarmöblerna TILLBAKA 1H
sommarmöblerna FRAM 1H

2007-10-29 @ 15:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0