Gonatt

Just nu undrar jag varför jag inte går och lägger mig. Klockan är nära mitt i natten och jag ska ju snart gå upp. Det är ju arbetsdag imorron också och dessutom ska jag till Storsan och göra ett övningstest. Hörde du det Storsan... ett övningstest! Vi lyckades missuppfatta varandra en gång tidigare så jag trodde jag gjorde övningstestet och så hade hon gett mig det riktiga testet. Som tur var så gick det bra, men det kanske berodde på att jag inte fattade att det var ett riktigt prov. Blev ju inte så stressat på det sättet.

Sen kan man undra varför personalmöten alltid tenderar att vara så långa. Som tur var hade jag avtalat att jag skulle åka med Becca hem, och hon var tvungen att gå innan det var slut, så då blev jag också tvungen att gå :-D Men det var nog inte så mycket kvar sen i alla fall. Tror nog inte jag missade nåt. Det torde väl synas i protokollet i så fall.

På lördag har vi öppet hus på jobbet. Vad glad jag är att vi har femdagarsvecka i skolvärden numera. När jag gick i grundskolan hade vi skola även lördagar. Till och med i klass 7 tror jag vi var tvugna att släpa oss iväg till plugget även på lördag. Sen har det på nåt sätt försvunnit ur medvetandet. Jag har inte nåt särskilt minne av hur det var att gå i skola på lördagar, men jag vet ju att jag har gjort det. Jag kommer ihåg att vi fick typ kräm eller nyponsoppa till lunch då, ingen lagad mat. Det starkaste minnet jag har av det är när jag blev magsjuk på vägen hem och kräkes upp fruktsoppan vi fått till lunch. Min busschaufför nästan trampade i det sen. Urrrk.

Nä, nu måste jag nog vara trött för nu babblar jag nåt otroligt. Kanske jag kan försöka ta mig till sängen nu då, i alla fall till soffan så jag kan ta en första sömnperiod där. Så kan jag kanske lägga i pannan en gång till innan jag låter det brinna ut. Kan bli kallt när jag ska duscha i morrn bitti annars. Nä, nu babblar jag igen. Dags att säga godnatt.

image42


Hej för nu......................................

Kommentarer
Postat av: madelene

Men mamma! Detta visste inte jag om dig! :-) Så lustigt! Ja, inte att du spydde då, men det är alltid lustigt att tänka på sina föräldrar som barn :-)

2007-11-16 @ 09:58:13
Postat av: kalle

late late late

2007-11-16 @ 15:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0