GOD JUL

Nu är det julafton. Gubben har precis gått och lagt sig efter att ha jobbat inatt. Bruno sover fortfarande. Just nu är det lugnt och stilla. Egentligen en av de allra bästa stunderna på julen. Snart ska jag börja plocka ihop allt som ska med till Mandelen och familjen där vi ska fira julafton tillsammans. Men än är det lite tid kvar att sitta och njuta av lugnet.

Nu önskar jag alla som tittar in på min blogg en

Riktigt god jul!!!

image52

Och jag hoppas ni får det lika trevligt och mysigt som jag ska ha det ;-D

GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Storsan

Ha en riktigt fin jul, Pecialen!
Kram från Storsan

2007-12-24 @ 16:13:34
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Linda

En riktigt god jul!!

2007-12-24 @ 23:47:45
Postat av: Kalle

Gott nytt år!

2007-12-26 @ 16:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0